Minggu, 08 November 2015

The pembumian Universal Mat

The pembumian Universal Mat

The pembumian universal Mat perbincangan baru-baru ini kumpulan itu di kalangan ramai pencinta alam dan pencari kecergasan. Mat yang diiklankan sebagai produk mewujudkan getaran duniawi. Mat itu berupaya untuk menghubungkan bahagian-bahagian badan kita meletakkan di atasnya kepada sambungan pembumian di dalam tanah.

Pengenalan

Pasaran kecergasan pergi dibakar dengan produk-produk baru dari semasa ke semasa. Sikat laser, tali pinggang magnet dan kini tikar pembumian. Bagi orang-orang tertanya-tanya apa Pembumian bermakna, ia adalah tenaga elektrik umum di bumi. Tenaga ini adalah perlu untuk menjalankan apa-apa objek elektrik. Elektrik rumah kita akan menyambung peralatan elektrik yang penting ke tanah, ia memanggil sambungan Bumi. Mat yang melakukan perkara yang sama untuk bahagian-bahagian badan kita.

Reka Bentuk dan Ciri-ciri

Pakej ini tiba dengan inci mat 10 x 20 dan tali tanah 12 kaki. Mat yang mempunyai penutup khas yang tiba dengannya. Panduan pengguna dan buku pelengkap pada Pembumian dibekalkan untuk meningkatkan pengetahuan pengguna mengenai konsep pembumian.

Tikar adalah berat badan nipis dan ringan. Ia boleh diletakkan di mana-mana, di bawah kaki anda apabila anda menonton TV atau bekerja di komputer dan di bawah lengan anda apabila anda makan atau dibaca. Satu hujung tali panjang yang tiba dengan pakej hendaklah dilampirkan bersama pelabuhan tanah soket elektrik di rumah kami. Hujung tali bersambung dengan tikar. The pembumian tenaga dari tanah mengalir ke dalam organ yang kami letakkan di atas tikar melalui tali ini.

Pengalaman pengguna

Pengguna mendapat perasaan tingly sedikit kaki atau tangan mereka apabila tikar digunakan. Selain daripada itu tidak ada perubahan besar. Anda perlu berkaki ayam untuk menggunakan tikar. Kaki menjadi sejuk selepas beberapa ketika. Mat yang mendakwa untuk menyembuhkan pelbagai penyakit berkaitan dengan tekanan dan isu-isu yang berkaitan tidur. Penggunaan yang berterusan mungkin membuktikan berguna. Orang yang mempunyai penyakit seperti tiroid dinasihatkan tidak menggunakannya.

Kebaikan Produk yang

1. Buku pelengkap adalah menarik untuk dibaca

2. Mat yang boleh dipindahkan dengan mudah ke mana-mana anda suka

The Cons Produk Ia tidak kelihatan untuk mewujudkan kesan yang dijanjikan dalam mengubati penyakit tekanan yang berkaitan

Keputusan Akhir

Selepas membaca buku yang datang bersama-sama dengan pakej ini, saya benar-benar berasa seperti mengambil berjalan-jalan tanpa alas kaki di taman. Buku dan produk yang mungkin menarik minat anda jika anda seorang pencinta alam semula jadi. Jangan mengharapkan terlalu banyak, kerana ia hanya tikar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar