Minggu, 08 November 2015

Primatones Chakra Tuning Forks

Primatones Chakra Tuning Forks

Orang-orang menggunakan garpu penalaan mungkin sedar daripada Set Penala Chakra. Satu set garpu chakra telah diperkenalkan. Ini 7 garpu set unweighted adalah berdasarkan kepada kerja-kerja Arnold Keyserling dan melanjutkan oleh Ralph Losey Sekolah Bijaksana. Mereka dipanggil Primatones.

Apakah Perbezaan ini Set Chakra Tuning Fork?

Orang-orang biasa dengan Kaedah Melkisedek dan amalan tenaga tinggi yang lain akan memahami bahawa sistem chakra bukan sahaja tujuh pusat tenaga utama. Terdapat banyak titik chakra pada badan fizikal anda. Mata ini sebenarnya portal ke peringkat tenaga yang membentuk keseluruhan diri kita. Tenaga pas dari tahap kita yang lain. Memikirkan mereka sebagai badan-badan luar atau dimensi. Menurut Randy Masters, frekuensi Primatones bergema dengan chakra kita dalam dimensi yang berbeza daripada set chakra biasa yang anda akan dapati. Ini bukan untuk mengatakan seseorang itu lebih baik daripada yang lain, mereka hanya berbeza.

Saya tidak menggunakan set ini dengan siapa pun tetapi pengalaman saya sendiri telah benar-benar baik. Set Primatones berasa seperti ia pergi sangat mendalam, dengan cepat. Sukar untuk menjelaskan tetapi apabila saya menggunakannya, saya dapat merasakan meditasi fizikal sebelum fikiran saya mula perlahan dan berehat. Cerita di sebalik bagaimana frekuensi ini telah didedahkan adalah sangat menarik dan anda boleh membaca lebih lanjut mengenai ia di Sekolah seksyen muzik chakra Widsom ini.

Siapa Ini Untuk?

Saya cadangkan ini untuk orang yang memberi tumpuan kepada penyembuhan emosi yang mendalam dan pengalaman hidup yang lalu. Saya juga melihat ini sebagai seorang sahabat yang baik kepada Solfeggio garpu penalaan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar