Minggu, 08 November 2015

10 Do-It-Yourself Selesema Pemulihan Dari Isteri yang Doktor

10 Do-It-Yourself Selesema Pemulihan Dari Isteri yang Doktor

Selesema adalah tidak seronok! Tidak suka akan turun dengan selesema atau pada waktu malam dengan anak-anak yang memilikinya. Mula-mula, jangan takut. Terdapat banyak ubat selesema rumah berkesan yang anda boleh menyimpan di tangan yang drastik akan mengurangkan keterukan dan tempoh selesema. Mereka juga boleh membantu dengan pencegahan!

1- Dapatkan Elderberry. Ia mengurangkan masa pemulihan selesema dari 6 hari untuk 2. kedai-kedai makanan kesihatan mempunyai dalam pelbagai jenis sejak kajian selesema keluar beberapa tahun yang lalu. Saya menggandakan dos kebanyakan produk untuk keluarga saya sendiri jika saya mengesyaki selesema. Saya mengesyorkan Dr. Christopher Elderberry Extract dan menggunakan 1-2 dropperfuls setiap jam di minum. Elderberry menghalang virus itu daripada mendapat ke dalam sel-sel yang sihat.

2- Dapatkan minyak pati yang berkualiti tinggi. Saya sapukan pada bahagian bawah kaki anak-anak saya. Minyak pati yang potently anti-virus. Oregano adalah pejuang jangkitan yang paling kuat, tetapi ia juga yang paling hangat. Jadi mencairkan beberapa titik dalam sedikit minyak zaitun atau minyak pembawa lain (minyak sayur-sayuran juga akan berfungsi). DoTERRA mempunyai campuran imun berkualiti bergelar On Guard. Baunya yang menakjubkan dan ia berfungsi. Saya memberikan 2 titik dengan madu dalam beberapa teh herba untuk yang pedih, sakit tekak. Saya sapu gabungan lain yang dipanggil Tarik nafas (dicairkan), pada leher dan dada untuk kesesakan.

3- cecair push. Memberi banyak anda kanak-kanak minum: air, atau jus buah-buahan selagi ia tidak mengandungi gula putih atau sirap jagung (bakteria makanan dan menyekat imuniti). Teh pudina adalah "kanak-kanak penawar-semua" di rumah saya. Saya meletakkan teh ini dalam botol, cawan sippy, atau gelas dengan straw. Anak-anak perlu tinggal terhidrat, dan pudina telah lama digunakan untuk demam, selsema dan masalah perut menenangkan.

4- Termasuk Echinacea. Saya membuat teh Echinacea, menambah ekstrak gliserin merasa ringan kepada cecair lain, atau ia terus memancut di dalam mulut anak saya. Echinacea melawan jangkitan secara tidak langsung, dengan merangsang sistem imun badan sendiri untuk meningkatkan perjuangan. Saya menggunakan glycerite dari Dr Christopher.

5- Dapatkan formula antispasmodic Dr. Christopher. Saya sapu cecair ini di leher anak-anak saya ', dan dengan serta-merta melegakan otot dan berhenti batuk kering yang kadang-kadang menemani selesema. Ini persediaan herba telah membebaskan nyawaku dari ketidakselesaan lewat malam, tidur dan juga penderitaan banyak kali. Ia berkesan.

6- Berikan mandi halia. Baths membantu menjaga anak-anak terhidrat, membantu dengan demam, dan berehat otot achy. Letakkan 1 sudu halia dalam bilik mandi, atau di dalam beg kain kasa teh dalam bilik mandi. Masukkan air panas pada mulanya untuk menyemai halia ke dalam air, kemudian menyesuaikan diri dengan suhu yang selesa tertinggi untuk anak anda. Bekerja sehingga peluh di tab mandi panas membantu mengeluarkan peluh jangkitan.

7- Dapatkan beberapa Vitamin D3. Saya mengambil 2,000-4,000 IU sehari kecuali wabak yang benar melanda. Kemudian saya tiga kali ganda dos. Vitamin D quiets tindak balas sistem imun untuk menyerang virus dalam saluran pernafasan. Ia boleh menghalang kelebihan pengeluaran bahan radang yang boleh membawa kepada pembentukan cecair dan gejala yang lebih teruk. Ini hanya boleh menjadi bahagian yang paling berbahaya virus selesema yang lebih teruk seperti selesema babi. Saya menggunakan jenama RX. Ia agak mahal, tetapi bagi saya ia berbaloi (untuk jenama ini dos hanya 1 drop).

8- Buat bawang putih roti bakar. Kita tahu pergaduhan bawang putih jangkitan. Untuk kanak-kanak, tekan ulas bawang putih ke dalam sedikit mentega atau minyak zaitun, merebak pada roti gandum, dan roti bakar dalam ketuhar atau pembakar roti ketuhar. Mempunyai anak anda makan beberapa seperti atau dengan madu ditambah. Madu mentah mempunyai sebatian melawan jangkitan semula jadi. Empat ulas bawang putih adalah sama dengan dos dewasa penisilin.

9-Jika semua keselesaan gagal, cuba Motrin. Untuk sakit kepala sementara, sakit badan dan rasa tidak selesa yang disebabkan oleh selesema, ibuprofin adalah mudah dicapai, ubat yang bertindak pantas untuk anak-anak. Saya menyimpan over-the-kaunter ubat untuk sementara, keadaan yang melampau, dan apabila tanda-tanda yang paling teruk, saya akan menggunakannya.

10-Membaca tentang ubat-ubatan dan vaksin selesema sebelum anda mencubanya. Adakah anda tahu anda boleh mendapat selesema dari vaksin? Mereka yang kurang diuji, dan belum terbukti selamat. Juga, terdapat banyak laporan kesan sampingan daripada ubat-ubatan, terutamanya kanak-kanak.

Dr Kent Holtorf, pakar mengenai penyakit berjangkit memanggil THIMEROSAL-Mercury yang boleh didapati dalam Selesema Vaksin "yang terbukti neuro-toksin. Ia mempunyai 25,000 kali tahap merkuri yang akan dianggap toksik jika ia suatu makanan atau air. Negatif kesan jangka panjang tidak diketahui dan menimbulkan risiko lebih tinggi daripada selesema itu sendiri. Jadi, apa langkah seterusnya?

Boleh saya mencadangkan agar anda mendapatkan beberapa ubat-ubatan ini selesema rumah untuk kabinet ubat anda, jadi anda sudah bersedia apabila diperlukan. Anda boleh mencari banyak peralatan ini dalam talian atau di kedai makanan kesihatan tempatan anda. Dan sila layari laman web saya untuk belajar lebih lanjut mengenai ubat rumah semula jadi yang berkesan!

Penafian: Saya tidak doktor (yang akan menjadi suami saya), dan ia bukan niat saya untuk diagnosis atau menetapkan. Ini adalah perkara yang saya lakukan dalam keluarga saya sendiri, dan mewakili pengalaman peribadi saya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar