Minggu, 08 November 2015

Nelsons Burns Krim: Remedy First Aid Tiada Keluarga Perlu Tanpa

Nelsons Burns Krim: Remedy First Aid Tiada Keluarga Perlu Tanpa

Mencari kelegaan yang cepat daripada kesakitan terbakar dan melecur. Krim Nelsons Burns serta-merta boleh melegakan kesakitan, menggalakkan penyembuhan pesat, dan membantu mengelakkan melepuh yang sering mengiringi terbakar.

Bukankah lebih selesa untuk mendapatkan rawatan kecemasan yang boleh mengurangkan kesakitan terbakar dan melecur dan menyembuhkan luka, juga? Nelsons Burns Cream boleh berbuat demikian! Ia adalah kaedah perubatan herba topically digunakan yang telah digunakan secara tradisional untuk rawatan gejala terbakar dan melecur kecil.

Kecemasan pertolongan cemas adalah sebahagian daripada kehidupan. Syukurlah, paling tidak memerlukan lawatan ke doktor atau perjalanan ke bilik kecemasan. Kecederaan yang paling biasa di sekitar rumah adalah disebabkan daripada terbakar dan melecur kecil. Membakar ini, sakit sakit yang terbakar atau melecur boleh menyebabkan ketidakselesaan yang besar dan, jika tidak dirawat, boleh juga membawa kepada parut tahan lama. Burns juga sangat mudah terdedah kepada jangkitan oleh itu adalah penting untuk betul menjaga walaupun luka bakar yang ringan.

Nelsons Burns Cream ialah permohonan bantuan semula jadi pertama yang memberi kelegaan segera dan penyembuhan pesat. Ia boleh digunakan seberapa kerap yang perlu, jadi tidak ada rumah atau kit pertolongan pertama harus tanpanya. Nelsons Burns Cream mengandungi officinalis calendula, yang kajian farmakologi telah mencadangkan mungkin mempunyai ciri-ciri anti-radang. Satu lagi bahan penting dalam Nelsons Burns Cream ialah Echinacea, yang telah sejarah telah digunakan untuk melawan jangkitan.

Sapukan krim serta-merta untuk menutup luka dan kawasan sekitarnya. (Pastikan anda membasuh tangan dengan sempurna sebelum mentadbir pertolongan cemas.) Melindungi kawasan yang terjejas dengan berpakaian yang kering dan pembalut ringan untuk mengekalkan kecederaan bersih. Pastikan balutan longgar supaya bahagian yang cedera boleh bernafas. Permohonan semula sekerap yang diperlukan mengikuti langkah-langkah yang sama.

Kesan-kesan sampingan dari Nelsons Burns Cream jarang berlaku kerana itu unsur-unsur semula jadi yang lembut dan tidak merengsa. Seperti semua produk pertolongan cemas, ia adalah penting untuk sentiasa memeriksa meterai tiub sebelum digunakan untuk memastikan ia tidak rosak dan mengekalkan integriti kebersihan itu. Memantau membakar anda dengan teliti, dan jika anda melihat apa-apa yang luar biasa atau kawasan yang terjejas tidak sembuh, rujuk kepada doktor anda dengan segera.

Bahan-bahan aktif di Nelsons Burns Cream adalah; Calendula officinalis berwarna 3% v / w, Urtica urens berwarna 3% v / w, Echinacea angustifolia berwarna 0.6% v / w, hypericum perforatum berwarna 2.4% v / w. Walaupun bahan-bahan semula jadi dan secara amnya dianggap selamat, ia sentiasa penting untuk memeriksa label sebelum digunakan untuk membuat tertentu produk tidak mengandungi apa sahaja yang anda tahu anda alah kepada.

Terbakar dan melecur kecil yang akan berlaku, jadi pastikan anda betul bersedia untuk memberi rawatan pertolongan cemas dan mengelakkan komplikasi yang boleh datang dengan luka bakar yang tidak dirawat. Menyimpan Nelsons Burns Cream di tangan pada setiap masa akan mampu ketenangan fikiran dalam menyedari bahawa anda boleh menjaga diri anda dan keluarga anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar