Minggu, 08 November 2015

Cancer Menyembuhkan alternatif dan Kredibiliti Rawatan Asli

Cancer Menyembuhkan alternatif dan Kredibiliti Rawatan Asli

Tajuk itu sendiri adalah jenis oxymoron. Penawar untuk kanser? Yang tidak boleh betul kerana kami telah sentiasa diberitahu kanser yang, mana-mana dan semua jenis, tidak boleh diubati. Jadi mencadangkan bahawa mungkin penawar kanser alternatif mesti bermakna terdapat penawar kanser biasa, yang malangnya, tidak ada apa-apa.

Kini, sains tidak jahat. Apabila ia mengatakan bahawa kanser adalah penyakit yang tidak boleh diubati, saya agak pasti bahawa mereka telah melakukan semua yang mereka boleh untuk mencari penawar; ada banyak masa dalam makmal, beribu-ribu pesakit ujian, dan berbilion-bilion dolar dibelanjakan setiap tahun cuba untuk mencari penawar ini.

Dan apabila mereka datang dengan "kesimpulan" bahawa kanser memang tidak boleh diubati, mereka mendasarkan ini kepada apa yang mereka membuat teori, kerana itu adalah apa yang dipelajari. Dan sering kali, walaupun keputusan yang agak tidak konsisten. Apa yang konsisten walaupun adalah bahawa berita itu sentiasa buruk bagi individu dengan kanser - kematian akan datang segera.

Bagaimana jika kita dapat mengubah semua itu? Dan bukan hanya menyembuhkan orang yang secara fizikal, tetapi juga meningkatkan kualiti kehidupan, yang adalah aspek yang jauh lebih penting hidup lebih lama. Bagaimana jika doktor dan institusi perubatan dan kerajaan tidak 100% tepat dalam data dan laporan mereka? Bagaimana jika ada benar-benar adalah penawar alternatif untuk kanser?

Sudah tentu, anda akan mendapat menghina, mengejek dan mentertawakan jika anda pernah membuat keputusan untuk membatalkan sekolah "tradisional" pemikiran. Tetapi jika anda tidak akan kehilangan apa (kerana dunia perubatan mengatakan anda mati anyway), mengapa tidak mencari di luar kotak untuk sekali? Jika satu-satunya cara bahawa sains mencadangkan anda menghadapi perbicaraan akan masih tidak dapat tidak membawa kepada kematian, adalah salah untuk mengharapkan kemungkinan yang lebih baik?

Sains telah dihadapi ini jenis kejadian yang tidak dapat dijelaskan, tetapi mereka lebih suka memanggil mereka "mukjizat" atau "fenomena ghaib" daripada mengakui bahawa mereka adalah salah, dan benar-benar boleh menjadi penawar.

Terdapat pelbagai kaedah alternatif, bukan hanya dalam merawat pesakit, tetapi dalam merawat penyakit itu sendiri. Beberapa contoh termasuk membina sistem imun orang yang melalui penghadaman semula jadi makanan dan cecair, perubahan dalam tabiat makan, dan juga gaya hidup pesakit yang digunakan untuk mesti diolah menjadi kondusif untuk proses.

Dan perkara yang baik dengan rawatan ini adalah bahawa mereka tidak hanya khabar angin dan khabar angin, orang benar-benar telah sembuh. Anda boleh mendapatkan testimoni mereka di internet jika anda melihat lebih mendalam untuk itu.

Memang, tidak semua penawar kanser alternatif berkesan. Ada juga yang mungkin berbahaya. Tetapi untuk hanya duduk dan menunggu kematian perlahan-lahan menjalar ke dalam hidup anda, merompak anda semua kehidupan kualiti anda masih boleh menikmati, kanser atau tiada kanser, mencari bahawa peribadi "suci kaedah berpotensi" sebenarnya mungkin bernilai melakukan sesuatu dengan anda kehidupan.

Dunia telah mengajar kita untuk melihat adalah percaya; ia adalah mengenai masa kita mula percaya pada keajaiban sekali lagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar