Minggu, 08 November 2015

Bagaimana Tinggal Panas - Common Sense dan Menyembuhkan Asli

Bagaimana Tinggal Panas - Common Sense dan Menyembuhkan Asli

Baik - ia adalah musim sejuk ... Dan di luar cuaca ngeri. Sama ada sakit atau juga kita boleh mendapatkan sejuk dan ini adalah kali tahun untuk mencari penyelesaian. Kita boleh mendapatkan Seram sejuk - serangan secara tiba-tiba berasa sangat sejuk. Atau kita hanya boleh terlalu sejuk. Mengikut simptom, ini boleh menggigil, chattering gigi dan pucat, atau hanya yg beredar di bawah selimut dengan jari sejuk, kaki sejuk dan hidung yang sangat sejuk.

Punca

Seram sejuk adalah yang paling sering disebabkan oleh toleransi sejuk miskin, bermaksud yang menjadi dingin dengan mudah dan mempunyai kesukaran semakin panas dan tetap hangat. Ini boleh menjadi satu tanda kesihatan berkurangan disebabkan banyak keadaan, termasuk disfungsi tiroid, gangguan adrenal, penghadaman, dan gangguan pernafasan kronik. Seram sejuk juga salah satu daripada tanda-tanda yang paling biasa pertama kekurangan nutrien, terutama vitamin B. Seram sejuk juga sering dikaitkan dengan demam, terutamanya disebabkan oleh jangkitan. Semua faktor-faktor dan tanda-tanda mereka perlu dipertimbangkan dan ditujukan untuk berkesan mewujudkan kelegaan jangka panjang gejala sejuk. Kita boleh belajar bagaimana untuk menjadi lebih panas.

Menyembuhkan Asli

A Latihan dramatik untuk mengurangkan atau menghapuskan Seram sejuk kronik: Orang yang mudah sejuk boleh mempunyai mekanisme peredaran darah dan suhu badan kawal selia normal oleh pendedahan progresif yang perlahan kepada sejuk dalam tempoh enam bulan. Dalam fikiran saya, ini adalah yang terbaik bermula semasa musim panas supaya dapat acclimated oleh musim sejuk. Semasa proses ini, individu harus, pada setiap hari, memulakan hari dengan kaki berdiri mandi panas sahaja (menggerakkan kaki atas dan ke bawah seolah-olah berarak di tempat kejadian) dalam air sejuk selama 10-20 saat. Minggu minggu ini meningkatkan ke tahap di mana, selepas sebulan, individu itu berdiri sehingga pertengahan betis selama satu minit atau lebih dalam air sejuk. Pada ketika ini, mereka perlu menamatkan proses dengan duduk di dalam air (sehingga pinggang) selama sepuluh saat. Secara beransur-ansur, orang yang perlu mencapai tahap di mana mereka boleh, selepas beberapa bulan, berbohong di dalam bilik mandi selama beberapa minit setiap pagi. Pada masa ini, mekanisme kawalan peredaran darah dan haba akan dilatih dan keras dan kesejukan akan menjadi satu perkara yang telah lalu. Entah bagaimana, memancing steelhead datang ke fikiran. Ini adalah kaedah yang berkesan memerlukan kehendak kuasa - banyak kehendak-kuasa.

Herba: Teh chamomile, boneset, halia, Pennyroyal, atau yarrow semua boleh membantu melegakan gejala-gejala sejuk. Menambah cili merah untuk makanan juga boleh membantu, kerana keupayaannya cili merah untuk meningkatkan peredaran.

Homeopati: Aconite adalah disyorkan untuk permulaan secara tiba-tiba menggigil. Lain-lain ubat yang berguna homeopati adalah Euphrasia, Nat mur., Arsen alb., Sulfur, andPulsatilla.

Mengambil suplemen pemakanan: Nutrien yang berikut boleh membantu: vitamin B kompleks (dua hingga tiga kali setiap hari dengan makan), vitamin C, niasin, vitamin B12, dan asid amino campuran (dua kapsul, sepuluh minit sebelum makan, tiga kali setiap hari). Dalam kes-kes menggigil kerana fungsi tiroid rendah, glandulars tiroid juga disyorkan.

Penjagaan Profesional Alternatif

Jika simptom anda berterusan walaupun langkah-langkah di atas, mendapatkan bantuan daripada profesional kesihatan yang berkelayakan. Mengikuti terapi penjagaan profesional semuanya telah terbukti berguna untuk merawat dan melegakan gejala menggigil Acupuncture (yang saya anggap penawar bagi kebanyakan semua yang fizikal, mental atau rohani), Applied Kinesiology, DetoxificationTherapy, Perubatan Alam Sekitar, Hypnotherapy, dan Naturopathic Perubatan.

Common Sense Apabila Masih Dingin Di dalam Rumah anda.

Kadang-kadang kehangatan adalah perkara persepsi. Warna-warna hangat dan tekstur membuat anda berasa lebih panas supaya menukar daripada hiasan anda. Cuba baling supaya anda boleh merapat di bawahnya.

Menutup lantai yang terdedah anda dengan selimut.

Gulai, daging panggang, casseroles dan sup dibuat untuk cuaca sejuk kerana mereka memasak pada suhu yang rendah untuk tempoh masa yang panjang dan, sudah tentu, mereka memanaskan kamu akan turun.

Balut tangan anda di sekitar cawan panas teh, koko atau kopi.

Buka langsir dan tirai di siang hari.

Tukar ke cadar flanel, penghibur ke bawah, gunakan selimut tambahan.

Bersihkan rumah - aktiviti yang akan mendapatkan mengepam darah anda.

Ia kedengaran bodoh tetapi memakai topi (dan sarung kaki) untuk tidur pada waktu malam, walaupun yang lain di antara kamu yang memakai pakaian sangat sempit, akan membuat anda hangat.

Gunakan humidifier a. Udara lembap terasa panas. Tiada humidifier? Buka pintu bilik air semasa anda mandi.

Kami telah mendengar bahawa, kerana haba meningkat, berjalan kipas siling anda secara terbalik akan menolak udara panas kembali turun ke tanah.

Tiada apa-apa memanaskan kamu seperti pakaian lurus dari pengering.

Merapat dengan rakan-rakan anda, atau lain-lain penting anda.

Cuba botol air panas atau, sebelum anda masuk ke tempat tidur, berjalan kuali panas di atas cadar anda. Kampit beras atau kekacang, dihangatkan di dalam ketuhar gelombang, adalah satu lagi pilihan.
Berkas untuk kekal hangat:

· Memakai beberapa lapisan nipis pakaian akan membantu anda kekal hangat dalam cuaca sejuk. Kehangatan badan anda akan terperangkap dalam poket udara antara lapisan. Seluar panjang adalah amat baik untuk membantu anda kekal hangat dan kering.

· Jauhkan selimut membuang berguna untuk melindungi kaki atau bahu anda, atau menggunakan selendang bulu seluruh riba anda atau di sekitar bahu anda untuk membantu anda kekal hangat. Selimut bulu dan melemparkan amat berguna, kerana mereka sangat panas tetapi ringan dan kurang besar daripada kebanyakan fabrik lain.

· Memakai selipar bulu di sekitar rumah boleh membantu menjaga kaki anda hangat. Mencari bahagian bawah bukan tergelincir kerana mereka menghalang tergelincir dan mungkin terjatuh.

· Haba dari sumber luar boleh membantu. Jika anda menggunakan pad pemanasan untuk kehangatan, menghadkan tempoh masa ia dekat pada permukaan kulit untuk mengelakkan terbakar dan sentiasa mematikannya jika anda mengantuk. Beberapa pad pemanas dilengkapi dengan suis keselamatan menutup, yang akan dimatikan secara automatik selepas tempoh masa yang ditetapkan. Terdapat juga wrap atau tuala wanita yang anda boleh memanaskan dalam ketuhar gelombang mikro. Mereka memberikan kehangatan sementara dan anda tidak perlu ingat untuk mematikannya.

Kekal hangat dengan memasang up drafty dan pintu dengan penebat dan draf murah penyumbat: Menghentikan draf bukan sahaja akan mengekalkan kos tenaga anda rendah tetapi juga akan membantu anda kekal hangat dan sihat. Pendedahan kepada draf boleh menurunkan rintangan anda kepada semua virus dan membuat anda berasa tegang, tidak selesa dan daif. Jadi palam sehingga mereka draf, berkas, dan meningkatkan peluang anda untuk tinggal juga.

· Jika anda mempunyai tingkap-tingkap yang lebih tua, mereka tidak mungkin menyimpan haba dalam dengan baik. Kepingan plastik boleh dilekatkan ke seluruh tetingkap untuk menyediakan lapisan penebat tanpa menyekat cahaya. Plastik ini membantu anda kekal hangat dengan menghentikan draf serta kesejukan yang hanya menyerap masuk melalui anak tetingkap tetingkap itu sendiri. Saya hanya membaca artikel mengenai menggunakan gelembung bungkus untuk menutup tingkap - apa idea yang hebat. Melekatkan dengan air pada balu - sebelah rata ke tingkap.

· Jika anda dapat melihat cahaya melalui tepi pintu anda yang bermakna mereka bocor. Anda tidak boleh menutup pintu dengan kepingan plastik, tetapi pintu ribut mungkin akan membayar untuk dirinya sendiri dalam musim pemanasan beberapa. Terdapat juga kit penebat murah untuk pintu yang mempunyai buih, magnet atau bulu untuk mengelak tepi, dan Cuaca- pelucutan untuk meletakkan sepanjang bahagian bawah.

· Penyumbat Draf untuk asas pintu dan tingkap boleh didapati dalam reka bentuk yang berwarna-warni dan suka bermain. Anda juga boleh membuat anda sendiri. Menjahit tiub kain dan isi longgar dengan kacang kering atau biji popcorn. Mahu kitar semula? Cut off lengan baju lama atau mengisi pantyhose anda tidak menggunakan lagi.

· Jika anda mempunyai tingkap digantung dua kali, memeriksa setiap satu untuk memastikan ia ditutup sepenuhnya pada kedua-dua bahagian atas dan bawah. Mereka kadang-kadang slaid ke bawah sedikit semasa musim panas dan akan menyebabkan draf jika tidak ditutup dengan betul.

Bagaimana untuk berurusan dengan draf anda tidak boleh berhenti:

· Cuba menyusun semula perabot anda untuk kekal hangat. Jika anda merasakan angin atas anda semasa anda duduk di kerusi kegemaran anda, mempertimbangkan untuk menyusun semula bilik untuk mengelakkan draf di lokasi di mana anda duduk dengan kerap.

· Pemanas ruang Ceramic sangat kos efektif untuk memanaskan kawasan yang kecil dan jauh lebih murah untuk menjalankan daripada cuba haba keseluruhan rumah anda. Untuk keselamatan daripada kemalangan, pastikan pemanas anda mempunyai pemasa di atasnya atau ingat untuk mencabut apabila anda meninggalkan bilik.

· Kebanyakan kita menggunakan kipas siling kami hanya pada musim panas, tetapi cuba menggunakan kipas siling apabila cuaca sejuk juga. Kebanyakan gaya mempunyai suis terbalik pada mereka yang akan tolak ke bawah udara panas yang mengumpul di siling untuk membantu anda kekal hangat.

Common Sense Apabila Di luar di Sejuk

Sebelum memikirkan pakaian, menyedari bahawa bekalan makanan panas kepada badan; pakaian yang memberikan perlindungan supaya ia tidak sia-sia. Pastikan anda makan makanan yang baik sebelum menghabiskan jumlah masa yang panjang di luar rumah pada musim sejuk.

Beberapa cahaya, lapisan selesa dipasang adalah lebih baik untuk lapisan berat tunggal. Secara umumnya yang luar, pertengahan, dan di bawah lapisan mencukupi.

Di bawah lapisan. Berlipat dua lama johns dan undershirts, (kapas di bahagian dalam untuk keselesaan, bulu pada bahagian luar untuk kehangatan, adalah lebih panas daripada seluar dalam terma-bersatu. Dua pasang sarung kaki-sepasang nipis stokin kapas di bawah bulu yang lebih berat pasangan-lebih panas dan lebih selesa daripada sepasang tebal tunggal.

Lapisan pertengahan. Untuk kehangatan dan pengudaraan, memakai baju bulu ketat ditenun yang membuka ke bawah depan dan jaket perca ala atasnya yang juga dibuka di bahagian depan. Seluar harus bulu ketat ditenun, cuff-kurang, dengan banyak ruang di kerusi dan kaki, dan kepak lebih dalam poket untuk membantu menjaga salji keluar. Untuk menambah suspender penggunaan pengudaraan dan bukan tali pinggang. Sebuah topi stok atau topeng seperti topi bulu akan mengurangkan kehilangan haba dari kepala.

Lapisan luar. Tugas utama lapisan paling luar adalah untuk melindungi daripada angin, hujan dan salji. A parka yang menutupi pinggul dan mempunyai hood dengan zip penuh panjang adalah yang terbaik. Jika anda bercadang untuk pergi di atas Timberline atau di sepanjang rabung berangin, anda perlu topeng muka windproof. Ke bawah seluar, sarung tangan dan booties halus di sekitar kem, tetapi terlalu hangat untuk laluan. Dua keping sarung tangan-pelapik bulu dan kulit luar nilon dengan kulit sawit adalah lebih baik daripada sarung tangan.

Satu pasangan yang baik but adalah penting. But-dua pelapik berasa dalaman dan tinggi-top boot adalah luar panas dan selesa, tetapi sangat mahal. A mendaki gunung but lasak mempunyai banyak manfaat but berganda pada kos yang lebih rendah. But getah busa berpenebat menjaga kaki anda hangat, tetapi juga akan membuat mereka berpeluh.

Walaupun turun memberikan kehangatan maksimum berat minimum, bulu mempunyai kelebihan yang penting untuk mengekalkan kehangatan walaupun basah.
Well - kira-kira meliputi ia. Betul-betul. Sama ada di dalam atau di luar, terdapat beberapa cara untuk kekal hangat dan panas. Apabila semua yang lain gagal - senaman.

Kami di HealthProducts2.com akan memikirkan anda - dengan mesra

Lebih Musim Percutian dan ke dalam Tahun Baru

The Best kepada Anda Semua dan ke Semua Malam Panas!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar