Minggu, 08 November 2015

Hypnotherapy untuk Berat Badan

Hypnotherapy untuk Berat Badan

Hypnotherapy bukan formula ajaib. Juga bukan cepat. Hypnotherapy tidak membuat anda menurunkan berat badan.

Jadi mengapa melakukannya?

Satu-satunya cara semulajadi yang anda boleh kehilangan berat badan adalah dengan membakar lebih banyak kalori yang anda makan sama ada dengan senaman atau diet yang ketat. Masalah yang timbul ialah apabila kita mempunyai halangan dengan cara yang menghalang kita bersenam atau berdiet. Kami mempunyai pada satu ketika belajar untuk mempunyai pandangan negatif terhadap senaman dan berdiet. Sama ada sebelum pengalaman buruk atau maklumat kita ambil dalam telah memberikan kita pemikiran negatif.

Kami secara semula jadi pergi untuk pilihan mudah juga. Diet dan senaman memerlukan motivasi tetapi yang paling penting kerja keras. Ia adalah mudah untuk meletakkan berat badan pada tetapi amat sukar untuk hilang. Kami perlu memecahkan tabiat yang kita mempunyai selama bertahun-tahun.

Akhirnya untuk mendapatkan diri kita dalam ke bingkai yang betul fikiran sesuatu yang lain memerlukan kepada perubahan. CARA KITA FIKIR !!

Ini adalah di mana hipnoterapi boleh membantu.

Hypnotherapy boleh mengubah cara kita berfikir apabila halangan hadir sendiri. Hypnotherapy menggunakan cadangan manakala pelanggan berada dalam keadaan 'santai' untuk mengubah minda bawah sedar. Ia adalah minda bawah sedar yang membentangkan halangan jadi ia adalah minda bawah sedar yang perlu berubah.

Kami mengambil dalam banyak sekali maklumat yang kita tidak sedar. Ia adalah bagaimana kita boleh memandu ke tempat kerja tanpa mengingati separuh perjalanan, bagaimana kita tahu nama orang tanpa mengetahui bagaimana. Minda bawah sedar mengambil masa dalam lebih banyak daripada minda sedar. Oleh itu bukannya mengubah cara anda membuat keputusan hipnoterapi sedar mensasarkan alam bawah sedar. Ia menangani masalah sebelum ia berlaku bermakna kita tidak lagi sedar memutuskan sama ada untuk makan bahawa bar coklat atau pergi untuk jangka masa yang kita secara automatik tidak mahu coklat dan secara automatik membuat keputusan untuk pergi ke gym kerana cara kita berfikir tentang senario yang telah diubah .

Halangan-halangan yang kini hilang dan ia kita lebih mudah untuk mencapai matlamat yang dikehendaki. Kami tidak lagi merasa malu dilihat di gimnasium atau keluar berjalan. Kita tidak lagi merasa dipaksa untuk makan yang bawa pulang kita tidak lagi mencari alasan kita benar-benar akan mahu diet, mahu untuk menjalankan dan mahu mencapai penurunan berat badan.

Jadi tidak ada ia, hipnoterapi tidak adalah alat penurunan berat badan ia adalah alat yang boleh digunakan untuk menukar pendekatan kita. Kehilangan berat badan datang secara automatik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar