Minggu, 08 November 2015

Maklumat Letupan Mengenai ADHD Penyalahgunaan Dadah: Apakah Ubat ADHD Meletakkan Anak Anda dalam bahaya?

Maklumat Letupan Mengenai ADHD Penyalahgunaan Dadah: Apakah Ubat ADHD Meletakkan Anak Anda dalam bahaya?

Selalunya, Ubat kepada gejala ADHD adalah cara yang betul untuk pergi. Ramai kanak-kanak dan ibu bapa telah mengalami bantuan dan sokongan melalui ADHD Ubat apabila ditetapkan di bawah bimbingan dan kepakaran doktor yang terlatih. Ubat ADHD dengan ubat-ubatan perangsang amat berkesan apabila digabungkan dengan rawatan lain, seperti teknik-teknik pengubahsuaian tingkah laku, latihan kemahiran keibubapaan, dan psikoterapi. Tetapi terdapat kebimbangan leteran Saya mempunyai dalam menimbangkan Ubat ADHD dengan ubat perangsang - trend yang semakin meningkat dengan pesat penyalahgunaan dadah ADHD.

Ritalin dan Adderall adalah dua ubat ADHD paling biasa diberikan. Mereka adalah amfetamin yang kuat dan kesan kimia yang mereka ada di badan adalah hampir sama dengan dadah haram mempercepatkan dan kokain. Seperti kelajuan dan kokain, ubat-ubatan boleh menyebabkan ketagihan, tabiat membentuk. Individu yang mengambil ubat juga boleh membangunkan toleransi, bermakna lebih banyak dadah diperlukan untuk kesan yang diingini yang sama.

Bahaya di sini adalah bahawa anak anda mula mengambil Ritalin atau Adderall, terdapat cenderung untuk menjadi peningkatan yang sementara sehingga toleransi yang dibangunkan. Doktor anda akan perlu meningkatkan dos untuk terus menerima manfaat. Ini membawa kepada risiko beberapa kesan sampingan yang agak serius, termasuk ketakutan, bergerak-gerak, hilang selera makan, pening, halusinasi, kecelaruan, gegaran, gangguan mental yang serius yang dikenali sebagai psikosis amfetamin, dan juga kematian.

Di bawah bimbingan profesional yang terlatih, kesan-kesan sampingan boleh diuruskan. Tetapi bagaimana memastikan yang anda bahawa anak anda tidak boleh mengambil lebih banyak ubat daripada anda? A dadah ADHD baru-baru ini kajian penyalahgunaan sekolah mendapati bahawa banyak sekolah menyimpan ubat-ubatan perangsang dalam bekas berkunci. Itulah membimbangkan apabila 16 peratus daripada kanak-kanak mengambil Ritalin atau Adderall di sekolah berkata mereka telah diminta untuk menjual, memberi, atau berdagang ubat mereka kepada orang lain. Dan jika itu tidak mencukupi berkenaan, mengikut statistik penyalahgunaan dadah ADHD baru-baru ini, 30-50 peratus daripada remaja di kemudahan pemulihan dadah telah melaporkan mereka digunakan ditetapkan ubat perangsang untuk penggunaan "bukan perubatan" atau rekreasi.

Inilah yang telah membawa saya untuk mula mencari kaedah semula jadi untuk Ubat ADHD berbanding berbahaya, ketagihan ubat-ubatan perangsang yang dikelaskan bersama-sama dengan kokain dan kelajuan! Sebagai seorang profesional Pekerja Sosial, saya tidak boleh dalam hati nurani yang baik melihat seorang kanak-kanak yang ditetapkan ini perangsang berkuasa tanpa meletihkan semua alternatif, termasuk ADHD Ubat dengan herba semula jadi atau penyelesaian homeopati.

Dengan ubat-ubat herba semula jadi, tidak ada peluang penyalahgunaan dadah ADHD, kerana mereka benar-benar tidak ketagihan dan tidak ketagihan. Ubat-ubatan homeopati untuk ADHD Ubat kepada kerja-kerja secara holistik dengan badan untuk menenangkan dan melegakan Sistem Saraf Pusat, menyuburkan laluan saraf penting dengan mineral penting dan asid amino. Sebagai seorang profesional Pekerja Sosial yang pakar dalam isu kanak-kanak, saya telah melihat peningkatan besar menggunakan ubat ADHD herba dan homeopati dalam mengurangkan gejala ADHD. Bahagian yang terbaik dari semua adalah mereka benar-benar bukan ketagihan dan selamat untuk digunakan. Pemulihan Asli adalah salah satu syarikat saya cadangkan kerana mereka telah mencipta formula khas homeopati khusus untuk merawat ADHD. Jika anda bimbang tentang kualiti addicitive ubat perangsang, mereka keluar. Saya tahu anda akan senang anda lakukan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar