Minggu, 08 November 2015

3 Herba Dynamic Untuk Merawat Jangkitan Yis anda

3 Herba Dynamic Untuk Merawat Jangkitan Yis anda

Sebahagian daripada rasa malu jangkitan yis adalah bau yang dipancarkan oleh mangsa yang dijangkiti. Ia boleh terdiri daripada bau yang sedikit sepanjang jalan ke aroma yang tengik. Apa yang lebih buruk, mandi sekali mungkin tidak akan cukup untuk mengurangkan bau dan rasa malang kesedaran diri.

Aromaterapi tidak akan menyembuhkan jangkitan yis anda, tetapi sering sebahagian daripada wangian yang paling menyenangkan berpunca dari tumbuh-tumbuhan dengan ciri-ciri perubatan. Bayangkan berbau hebat dan memerangi jangkitan yis pada masa yang sama. Apa yang melegakan.

Aras. Pokok ini memerangi bakteria, virus, dan kulat. Cedar telah dihormati untuk keupayaan untuk menolak rama-rama dari rumah dan pakaian dan telah digunakan untuk almari talian untuk menjaga pakaian segar dan selamat. Aroma wangi mengingatkan pengguna sauna untuk berehat dan bersantai. Sebagai anti-kulat yang kuat, cedar digunakan untuk merawat jangkitan candida topikal pada kuku dan di bawah dada. Ia tidak boleh dimakan.

Serai. Digunakan dalam hidangan Asia, serai mempunyai rasa yang menyenangkan. Sebagai teh ia adalah cahaya, menyegarkan, dan mempunyai intipati lemon. Sering digunakan sebagai pembantu pencernaan untuk mengurangkan loya dan selesema gejala, herba ini memberi kelegaan kepada mereka yang mempunyai jangkitan yis dalaman. Sebuah loji yang pelbagai, serai juga dibentuk menjadi minyak yang boleh dicairkan dan disapu pada kulit untuk mengurangkan jangkitan kulat seperti candida. Minyak wangi yang indah, serai digunakan untuk kaki dan kuku yang mempunyai serangan kulat dengan bonus tambahan membuat kasut anda bau yang hebat. Untuk jangkitan yis faraj, menambah teh serai tertumpu untuk mandi anda atau membuat garam mandi yang menyegarkan dengan minyak serai dan garam Epsom.

Halia. Halia mempunyai ciri-ciri anti-kulat yang bekerja dengan baik untuk jangkitan yis dalaman. Berkhidmat dengan sushi untuk keupayaan untuk menghapuskan parasit itu, herba ini juga berguna dalam mengurangkan rasa tidak selesa yang berkaitan dengan jangkitan yis dalaman. Ia mempunyai keupayaan yang dinamik untuk menyahtoksik badan. A teh halia segar mungkin cara terbaik untuk menelan dan mengambil kesempatan daripada manfaat kesihatan indah. Minyak pati yang diperbuat daripada halia boleh merengsakan kulit, jika anda memilih untuk menggunakan herba ini topically, menggunakan jus halia dicairkan dalam aloe atau minyak sebaliknya.

Ubat-ubat herba hanya disyorkan apabila dijaga di bawah jagaan seorang pengamal perubatan. Dengan alahan, ubat-ubatan yang berbeza-beza, dan chemistries badan yang berbeza, hanya doktor betul boleh mengesyorkan kursus yang terbaik tindakan ketika datang untuk kesihatan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar