Minggu, 08 November 2015

Mudah Penyembuhan Insomia - Menggunakan Teknik Psikologi Songsang

Mudah Penyembuhan Insomia - Menggunakan Teknik Psikologi Songsang

Adakah anda mempunyai tidur? Adakah anda berbaring terjaga untuk jam keresahan dan menonton masa? Mungkin anda menurunkan untuk tidur dengan cepat tetapi terjaga pada awal pagi dan berbaring terjaga kebanyakan malam selepas itu. Insomnia mengambil pelbagai bentuk tetapi jika anda adalah pesakit jadi tidak jenaka apabila anda menghabiskan setiap hari rasa letih dan tidak bermaya.

Apa yang anda perlu ingat adalah bahawa tidur adalah semula jadi. Kiri ke peranti sendiri minda sedar anda akan menutup secara semula jadi. Jika anda mengalami apa-apa bentuk program insomnia semula jadi anda untuk tidur telah diganggu. Ini berlaku untuk pelbagai sebab-sebab dan boleh berlaku pada mana-mana kehidupan masa. Walau bagaimanapun, insomnia sekali ditubuhkan menjadi lazim dan melainkan jika sesuatu yang dilakukan untuk mengembalikan keseimbangan dan menterbalikkan proses insomnia boleh bersama anda seumur hidup.

An insomniac banyak menghabiskan masa terperi bercakap tentang dan berfikir tentang kekurangan mereka tidur. Semua ini merupakan semula menguatkuasakan masalah yang membuat ia lebih teruk dan lebih teruk. Apa sahaja yang kita memberi tumpuan kepada kita mendapatkan lebih banyak! Apa sahaja yang anda bercakap tentang dan fokus kepada minda anda lebih mendalam, sebahagian daripada anda itu yang bertanggungjawab bagi fungsi tubuh anda, fikirkan yang anda mahu.

Fungsi minda yang lebih mendalam dengan cara yang sama sekali berbeza timbul fikiran. Permukaan atau minda sedar mengarahkan dan lebih mendalam, minda bawah sedar bertindak. Pemberi dan penerima! Pemberi arahan membuat pilihan dan tindakan penerima pada apa sahaja yang sedang diperkatakan. Bawah sedar ini tidak mempunyai cara untuk mengetahui bahawa apa yang anda sentiasa mengambil kira-kira tidak betul-betul apa yang anda mahu.

Minda bawah sedar tidak memahami kata-kata tidak, tidak boleh atau tidak dan hanya memahami apa sahaja yang mengikuti mereka. Cuba sebut, "Jangan berfikir gajah merah jambu," kepada seseorang dan melihat apa yang berlaku. Bagaimana pula tidak cuba untuk berfikir berada di dapur anda di rumah? Mustahil bukan?

Itulah sebabnya teknik sedikit Psikologi Reverse boleh bekerja. Lain kali anda berbaring di atas katil yang mempunyai masalah tidur hanya mengulangi berkali-kali, "Tidak boleh mendapatkan tidur, tidak boleh tidur." Mengatakan ia perlahan-lahan, diam-diam dan lembut dengan suara letih mengantuk. Mengulanginya lagi dan dalam fikiran anda dan fikiran anda lebih mendalam, bahagian yang akan mengikuti apa-apa arahan yang anda berikan hanya mendengar 'Dapatkan tidur.'

Menggunakan Psikologi Reverse tidur berfungsi lebih baik daripada ikrar atau memberitahu diri anda untuk tidur kerana apa yang anda katakan adalah kebenaran mutlak sejauh yang minda sedar anda adalah berkenaan jadi tidak ada hujah dan minda bawah sedar hanya bertindak balas kepada bahagian akhir frasa.

Tidur lena.

Saya bekerja dengan orang di seluruh dunia melalui telefon.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar